دیدار دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر  با دکتر مرتضوی مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در راستای رفع موانع تولید

 

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر  ،  دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره  شرکت سیمان خزر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲٫۱۲٫۲۳ رأس ساعت ۱۰:۳۰ با حضور در اداره کل تامین اجتماعی با دکتر مرتضوی (مدیر کل تامین اجتماعی)  در محل سازمان تامین اجتماعی استان گیلان دیدار وگفتگو کردند.

در این دیدار مدیر عامل شرکت سیمان خزر با تقدیر و تشکر از مدیر کل و همکاران ایشان در راستای حمایت از تولید در طول سال ۱۴۰۲ و همچنین قبولی طاعات و عبادات ایشان در ماه مبارک رمضان و تبریک پیشاپیش عید نوروز، سلامتی و موفقیت ایشان و مجموعه  معظم  تأمین اجتماعی استان را در سال جدید از ایزد متعال مسئلت داشتند.

وی  در ادامه به تشریح اهمیت حمایت اداره کل تامین اجتماعی رفع موانع تولید و امورات مربوط به کارگران خدوم و زحمتکش پرداختند.

دکتر مرتضوی مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان ، با قدردانی و ابراز خرسندی  از حضور مدیر عامل شرکت سیمان خزر، موفقیت‌های کسب شده بزرگترین واحد تولیدی سیمان در استان گیلان سطوح ملی و استانی توسط مجموعه سیمان خزر در سال ۱۴۰۲ را چشمگیر دانسته و افزود امیدواریم در سال  پیش رو نیز شاهد کسب موفقیت بیش از پیش از  این واحد موفق استان باشیم .

 

در پایان این دیدار ، دکتر مرتضوی ضمن تاکید بر پیگیری های لازم از سوی همکاران ایشان در خصوص برخی موارد مطرح شده در جلسه، دو طرف با بیان نقش غیر قابل انکار سازمان تامین اجتماعی در جهت تسهیل و رفع موانع تولید و رونق در فضای کسب و کار،  برای افزایش همکاری فی مابین اعلام آمادگی کردند.

 

🌱 آوای جنگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *