اعتقاد دولت سیزدهم همراه بودن با اصحاب رسانه است 

الهام هاشمی براگوری/آوای جنگل _دکتر عباسی، استاندار گیلان؛ در نشست با مدیران رسانه های گیلان با عنوان اینکه مدیران باید گزارش عملکرد خود را بواسطه اصحاب رسانه به سمع و نظر مردم برسانند، افزود:

سالیان سال است که دشمنان در تلاش هستند در میان مردم با نشر اکاذیب به نحوی مردم را ناامید و دلسرد کنند و در مقابل رسانه های داخل کشورمان تلاش می کنند تا در مقابل نیت های کینه توزانه دشمنان در فضای رسانه مقابله می کنند.

 

✅ آنچه مردم می پذیرند اخبار مستند از رسانه هایی است که توانسته اند در اعتماد آفرینی موفق باشند، درست قلم زده اند و متعهد هستند بر مبنای تخصص و سواد رسانه عمل کنند. بار مسئولیت قلمشان را هم می پذیرند و مستند و موثق اخبار را نشر می دهند.

 

✅ ارتباط روابط عمومی های دستگاهه با رسانه ها باید بیشتر باشد 

اگر نقاط قوت و ضعفی وجود دارند باید اطلاع رسانی شود،برخی خیلی حرفه ای کار می کنند یعنی هم عملکرد را می‌نویسند و هم نقاط ضعف را و این منصفانه است. و برخی آنقدر ناشیانه قلم می‌زنند و تعداد کمی هستند،غالب نیستند و مردم میبینند و قضاوت می کنند. سعی در بر طرف شدن اشکال داشته باشید .

انتقال پیام از منبع تا مقصد باید درست باشد .

آنچه که امروز برای ما مهم است اقدامات انجام شده در جهت ترویج نقاط قوت و رفع نقاط ضعف اقدام کنند .

همه ما وظیفه ای داریم،باید بدنبال رفع گره ها باشیم نه گره زدن به مشکلات ،عملکرد رسانه در جنگ رسانه بر کسی پوشیده نیست . نقش بی بدلیل شما در حضور آگاهانه مردم بی بدیل است. و مطمئن ترین باورپذیرتر و درست ترین اخبار را از شما دیده ایم .انتظار داریم در جنگ تصویرسازی رسانه های دشمن اجازه ندهید دشمن غلبه کند ‌ و انصاف ایجاد می کند در کنار نقاط ضعف،نقاط قوت را هم اعلام بکنیم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *