گفتگوی اختصاصی خبر نگار آوای جنگل با فرماندار شهرستان شفت


فرماندار شفت در گفتگوی اختصاصی با آوای جنگل، ضمن قدر دانی از پای کار آمدن تمامی ارگانها برای کمک رسانی به مردم خسارت دیده گفت : دولت از سقف ۸۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان وام بلاعوض به مردم خسارت‌ دیده کمک خواهد کرد، ضمن اینکه در این حادثه ۱۳۰ پلاک و ۴۱۰ واحد مسکونی و تجاری《برخی پلاکها دارای سه یا طبقه》بوده اند که مصوبات ستاد بحران استانداری به شرح زیر می باشد:

آوای جنگل / ۱-به هر طبقه‌ اعم از یا مسکونی ۳۵۰ میلیون تومان؛ در ازای هر طبقه با درصد پایین تعلق می‌گیرد.《 یعنی واحدهای سه یا چهار طبقه یک میلیارد تا یک میلیارد و
چهارصد میلیون تومان اعم از واحد تجاری که آن نیز جدا محاسبه‌ می‌شود 》می‌تواند وام چهار درصد با شرایط آسان تهیه نماید .

آوای جنگل/۲- صدور مدارک المثنی به دلیل سوختن ۴۱۰ واحد از ارگانهای بنیاد مسکن،مدارک ثبت احوال، ،ثبت اسناد، راهنمایی و رانندگی و نهادهای مربوطه 《 روز سه‌شنبه در امام زاده ابراهیم(ع) حضور به و ثبت نام افراد خسارت دیده خانواده هایشان انجام شد.

 

آوای جنگل/۳- قبلا امام‌ زاده‌ ابراهیم در حریم قرار داشت که با ورود فرمانداری شهرستان شفت؛ به طور کلی حریم حذف گردید و مردم از این به بعد مشکلی نخواهند داشت.

آوای جنگل/ ۴- عوارض صدور پروانه ساخت برای تمام افراد حادثه دیده رایگان شد .

آوای جنگل/ ۵- صدور سند برای کل افراد مقیم امامزاده ابراهیم(ع) در حد رایگان شد.

آوای جنگل/ ۶- با پیگیری استانداری و فرمانداری ۱۶/۵ هکتار در بنیاد مسکن استان صدور سند در دستور کار قرار گرفت.

آوای جنگل/ ۷- وام بلاعوض به هر خانوار از ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون .

همچنین آیت گزارش می افزاید : آوار برداری به زودی آغاز خواهد شد و قبل از آن روزانه بین مردم غذای گرم توزیع می‌شود. اقدامات هلال احمر نیز طی گزارش‌های قبلی سمع و نظر شما خواهد رسید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *