پیش بینی پایان کرونا ممکن نیست/ مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند

رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت گفت: فرض بر این است که ویروس کرونا برای مدتی در کنار مردم متاسفانه هست و باید مبنا را بر این بگذاریم، چرا که هیچ کسی در دنیا نمی تواند پیش بینی کند که پایان این اپیدمی کی هست .

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت گفت: به دلیل ناروشن بودن پایان ویروس کرونا ما باید خود را برای فعالیت‌های مختلف مثل آموزش، کار و سرزنده نگهداشتن جامعه اماده نگهداریم. چون هیچکس در دنیا نمی‌تواند پایان این اپیدمی را پیش بینی کند.

رئیس جمهور ادامه داد: اینکه ما امروز می بینیم محصولات کشاورزی ، غذایی و محصولات مورد نیاز مردم به ویژه در زمینه بهداشتی به وفور در اختیار مردم است، در سایه کار و تلاش کارگران عزیز ماست .

وی با تشکر از تمامی کارگران کشور که در عرصه های مختلف تلاش می کنند، افزود: امسال سال سختی برای مردم بود و از اسفند ماه با مشکلاتی که کرونا هم برای سلامت و هم برای شغل و کار مردم ایجاد کرد در عین حال کارگران عزیز ما در کارگاه هایی که فعال بودند با همه توان برای رفع نیازمندی های کشور خدمت کردند.

روحانی اظهار کرد: اینکه امروز می بینیم محصولات کشاورزی، غذایی و محصولات مورد نیاز مردم به ویژه در زمینه بهداشتی به وفور در اختیار مردم است در سایه کار و تلاش کارگران عزیز ماست .

رئیس جمهور تصریح کرد: در کنار تلاشی که کادر درمانی و پزشکی در این ایام انجام دادند و مجاهدت بزرگی بود، کارگران هم برای رفع نیازمندی های جامعه ما اقدام کردند.

وی یادآور شد: تلاش بر این بوده که در این ایام، سلامت مردم را به عنوان هدف اول مورد حراست قرار دهیم و بعد بتوانیم نیازهای مردم را در بازار تامین کنیم و کارگاه ها و بنگاه های تولیدی هم بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند .

رئیس جمهور افزود: به دلیل نامشخص بودن پایان این ویروس ما باید خودمان را برای کار، فعالیت، علم، دانش، تحقیقات، سرزنده نگهداشتن جامعه و دادن امید به جامعه آماده کنیم.

روحانی اظهار کرد: فرض بر این است که ویروس کرونا برای مدتی در کنار مردم متاسفانه هست و باید مبنا را بر این بگذاریم، چرا که هیچ کسی در دنیا نمی تواند پیش بینی کند که پایان این اپیدمی کی هست .

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: بنابراین ما باید مقداری بدبینانه و بلندمدت تر فعالیت خود را در کنار حضور این ویروس داشته باشیم و در کنار آن همه دستورالعمل های پزشکی را باید مراعات کنیم و در عین حال کار، تولید و فعالیت هم در کنار این احتیاط ها لازم است.

وی یادآور شد: زمانی به مردم می گفتیم که حتما در خانه بمانند، الان هم می گوییم برای کارهای غیر ضروری بیرون نیایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *