انقلاب اسلامی، مهم‌ترین الگوی رقیب برای نظام سرمایه‌داری جهانی است

رئیس قوه مقننه دقایقی پیش نخستین نطق پیش از دستور خود را در سومین نشست علنی دور یازدهم مجلس آغاز کرد.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز  در نخستین نطق پیش از دستور خود در صحن علنی پارلمان گفت: نگاهی به حجم و شدّت دشمنی نظام سلطه با همه ابزار‌های قدرتمند رسانه ای، اقتصادی و سیاسی و اطلاعاتی خود، به خوبی گواه این مساله است، که امروز انقلاب اسلامی توانسته، مهم‌ترین الگوی رقیب برای نظام سرمایه داری جهانی باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با سلام بر روح پر فتوح امام راحل، بنیانگذار نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران و رهبر فرزانه و حکیم انقلاب، هادی کشتی انقلاب در طوفان‌های سهمگین، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، شهیدان گلگون کفن اسلام از شهدای انقلاب تا شهدای دفاع مقدس، شهدای خدمت و شهدای سلامت، و به خصوص شهدای مظلوم مقاومت و مدافعان حرم درتمامی بلاد اسلامی و سلام و درود بی پایان خداوند بر سیّدالشهدای مقاومت، نماد ایستادگی در برابر زورگویان، مظهر اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَمآءُ بَینَهُم، یار صدیق و مطیع و راستین رهبر معظّم انقلاب، سردار سرافراز اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نطق پیش از دستور خود را آغاز کرد.

قالیباف با اشاره به آغاز دوره جدید مجلس تصریح کرد: مجلس یازدهم در بُرهه حساسی از تاریخ انقلاب اسلامی ایران و در آغاز برداشتن گام چهل ساله دوّم آن، و در حالی که جمهوری اسلامی با مجموعه‌ای از قوّت ها، ضعف‌ها، فرصت‌ها و تهدید‌ها روبرو است، با همدلی و وحدت میان نمایندگان مردم، برای حل مشکلات آنها، آغاز به کار می‌کند.

او افزود: نگاهی کلان به گذشته چهل ساله و جایگاه فعلی جمهوری اسلامی، نشانگر این است که علی رغم ضعف‌های کارکردی و رفتاری، و کاستی‌های مرتفع نشده، توانسته گام اوّل خود را محکم و مقتدر بردارد. این یک واقعیت انکارناپذیر است که جمهوری اسلامی، در برابر هجمه‌های گسترده دشمن، در همه عرصه‌های نظامی، سیاسی، اقتصادی، بین المللی، امنیتی و فرهنگی ایستادگی و مقاومت کرده، بدون اینکه از آرمان‌های اصلی خود، ذرّه‌ای عقب نشینی کند. نظام اسلامی در سطوح راهبردی، روز به روز قوی‌تر از گذشته، به راه خود ادامه داده، به گونه‌ای که امروز به عنوان یک قدرت مهم منطقه ای، تبدیل به یک بازیگر تاثیرگذار و پرنفوذ در عرصه‌ی بین المللی شده است.

رئیس قوه مقننه گفت: نگاهی به حجم و شدّت دشمنی نظام سلطه با همه ابزار‌های قدرتمند رسانه‌ای، اقتصادی و سیاسی و اطلاعاتی خود، به خوبی گواه این مساله است، که امروز انقلاب اسلامی توانسته، مهمترین الگوی رقیب برای نظام سرمایه داری جهانی باشد. این دستاورد بزرگ، تنها بر اساس حرکت بر مدار مکتب امام (ره) و هدایت رهبری حکیم انقلاب و مجاهدت مردانی، چون حاج قاسم‌ها به‌دست آمده است؛ مردانی که با ولایت پذیری، عقلانیت و کارآمدی، خطوط طراحی شده توسط رهبری را تحقق بخشیده اند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *