تحولات بزرگی در دوران ریاست علی نژاد در ووشو صورت گرفت/ زمان می‌برد تا تالو به قهرمانی برسد

فرشاد عربی گفت: تحولات بزرگی را در ۱۳ سال حضور علی نژاد در ووشو شاهد بودیم.

فرشاد عربی سرمربی تیم ملی تالو  درباره وضعیت تمرینات تالو کاران در دوران کرونایی اظهار کرد: با توجه به اینکه تکلیف مسابقات برون مرزی مشخص نشده است، نمی‌توانیم برنامه ریزی دقیقی برای تعیین زمان اردو‌ها انجام بدهیم. البته تمرینات ورزشکاران کنترل می‌شود تا آمادگی شان حفظ شود. برنامه تالو را در ۲ بخش پیگیری می‌کنیم تا ورزشکاران فرم بدنی شان را حفظ کنند. به هر حال تالوکاران به مدت ۳ ماه در خانه و فضای بسته تمرین می‌کردند و به تازگی در سالن‌های ورزشی تمرین می‌کنند.

سرمربی تالو درباره آینده ووشو بعد از جدایی علی نژاد اظهار کرد: تحولات بزرگی در ۱۳ سال ریاست علی نژاد در ووشو صورت گرفت و او عزت و سربلندی به این رشته ورزشی اهدا کرد. امیدوارم روند رو به رشد در ووشو ادامه یابد و رئیس جدید فدراسیون با تفکر و برنامه قبلی پیش رود و کارگروهی علی نژاد را  سرلوحه خود قرار بدهد.

حیف است لیگ ووشو نیمه تمام بماند

عربی درباره وضعیت لیگ ووشو بیان کرد: مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ ووشو باقی مانده که زمان دقیقی برای برگزاری مسابقات مشخص نشده است. با توجه به سرمایه گذاری تیم‌ها حیف است که لیگ ووشو نیمه تمام بماند و امیدوارم مابقی بازی‌ها برگزار شود.

عربی درباره فاکتور‌های رئیس جدید فدراسیون ووشو گفت: رئیس جدید ووشو به ۲ موضوع کلی توجه کند و سیاست‌های علی نژاد در کار گروهی و حفظ کرسی‌های بین المللی را با دیپلماسی خوب در دستور کار خود قرار بدهد.

مقایسه تالو با ساندا را قبول ندارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *