مربی استقلال: گفتند یک میلیارد بگیر، در دربی اخراج شو

مربی تیم فوتبال استقلال می گوید قرار بود در یکی از دربی ها به عنوان مهاجم از ابتدا بازی کند ولی این اتفاق رخ نداد

حنیف عمران زاده مربی تیم استقلال در گفتگویی با هاشم بیگ زاده در برنامه فوتبال برتر، در مورد مسائل جالبی صحبت کرده است. او می گوید که برای تبانی در دربی، به او پیشنهاد یک میلیاردی داده اند.

عمران زاده در خصوص تصمیم قلعه نویی برای حضور این بازیکن به عنوان مهاجم نوک در دیدر مقابل پرسپولیس گفت: من آن بازی را به یاد دارم. قبل از بازی و انجام تمرین ریکاوری، آقای قلعه نویی مرا صدا زد. از من پرسید شنیده ام قبلا در تیم شاهین تهران در پست مهاجم بازی کردی؟ من هم پاسخ دادم بله در چند بازی به عنوان مهاجم بازی کردم، خودتان نیز بعضی اوقات در دقایق آخر بازی ها من را به عنوان مهاجم به میدان می فرستید.

او ادامه داد: آقای قلعه نویی گفتند که منظور من این است از ابتدا به عنوان مهاجم بازی کنی. من هم پاسخ دادم بله در چند بازی حدود ۴۰ ، ۵۰ دقیقه مهاجم بوده ام. بعد از شروع تمرین کل هفته و بعد از اینکه ۳۰ دقیقه در دفاع کار می کردم، به من می گفتند جلوتر بیایم و به عنوان مهاجم تمرین کنم.

عمران زاده ادامه داد: من با خودم فکر کردم که احتمالا آقای قلعه نویی برنامه دارند که اگر عقب افتادیم، من را جلو بفرستند و به عنوان مهاجم بلد باشم چه کاری انجام دهم و فقط حضور من به عنوان فوروارد، زدن ضربات سر و ساباندن توپ ها نباشد. سپس آقای قلعه نویی در کنفرانس خبری قبل از بازی با پرسپولیس گفتند که من برای روز بازی یک سورپرایز دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *