فرماندار رودبار؛ برنامه های دهه فجر را با رعایت پروتکل های بهداشتی باید برگزار کنیم

هوشنگ عباسقلی زاده فرماندار رودبار در ستاد بزرگداشت دهه فجر گفت؛ برنامه های امسال دهه مبارک فجر را با در نظر گرفتن ملاحظات و رعایت پروتکل های بهداشتی بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا باید برگزار کنیم.
وی افزود؛ از روش های نو و متفاوت به ویژه فضای مجازی به نحو مطلوب و شایسته در برگزاری باشکوه تر مراسم گرامی داشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بهره گیریم.
آقای عباسقلی زاده اظهار داشت: در جلساتی که به ریاست استاندار گیلان و با گزارش رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد، برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن بعید عنوان شد و تصمیمات آن را موکول به ستاد ملی مبارزه با کرونا کرده اند اما در مورد برگزاری مراسمات دیگر ، به رژه های خودروئی و موتوری تاکید شده است.
فرماندار گفت؛ در شهرستان رودبار بر اساس سوابق رژه کامیون ها و تراکتور در لوشان و رستم آباد برگزار می شد که یکی از این موارد برگزار شود.
وی یادآور شد؛ امسال شرایط بسیار متفاوتی برای برگزاری مراسم دهه مبارک فجر داریم و به رغم علاقمندی حضور گسترده و میدانی مردم، در راستای تدابیر و دستورالعملهای بهداشتی کرونا برنامه ها را باید با محدودیت برگزار نمائیم.
عباسقلی زاده با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه خاطر نشان کرد: تحریم های ظالمانه دولت مستبد و زورگوی آمریکا در دوره ترامپ که بعنوان منفورترین رئیس جمهور آمریکا لقب گرفت و کل دنیا را علیه ما برای لغو مراودات و اعمال تحریم ها ، یکپارچه نمود مردم ما را سخت در مضیقه و تنگنا قرار داد که البته با تلاش و تدابیر مسئولین کشور تلاش شد تا کمترین آسیب و فشار به مردم وارد شود.
وی تصریح کرد: مردم ما شایسته بهترین امکانات و برخورداری از خدمات هستند از این رو باید تمام تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت های موجود جهت برخورداری آنها از امکانات و خدمات کشور و نظام بکارگیریم و تلاش کنیم به سهم خود قدم موثری برای کاهش مشکلات و ایجاد رفاه نسبی مردم برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *