سفیدرود بار دیگر قربانی گرفت

فرشته بریدک


مهدی احدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رودباردر گفتگو با خبرنگار هفته نامه آوای جنگل در پی غرق شدن دو جوان ۴۰ و۴۵ ساله در رودخانه سفید رود گفت: در روز جمعه دختر بچه ای به همراه خانواده  در حال برگشت  به تهران بودند  درمسیر توقف کرده و در حاشیه رودخانه سفید رود بروی تخته سنگی  درحال سلفی گرفتن بود که ناگهان سُرخورده و به داخل آب می افتد که در همین حین دایی که برای نجات جان خواهر زاده اش وارد آب وبه اصول شنا وارد نبوده غرق می شود؛ مرد زحمتکش و کاسب حاشیه رودخانه سفید رود در حد و فاصل شهر رودبار و شهر منجیل که با فداکاری و شجاعت جوانی اهل تهران که در حال غرق شدن درون رودخانه سپید رود بود را از مرگ حتمی نجات داد وخود جان به جان آفرین تسلیم کرد .
احدی ادامه داد: این دو جوان بومی و مسافر در رودخانه سفید رود محدوده پل فلزی رودبار دچار حادثه شدند که تلاشها برای پیدا کردن اجساد همچنان ادامه دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: برای هم افزایی و پایان دادن به انتظار خانواده های غرقی شدگان  جلسه ای با فرماندار و بخشدار منطقه شهرستان رودبار برگزار شد تا هماهنگی های لازم برای هرچه زودتر پیدا شدن مفقودین انجام شود.
مهدی احدی خطاب به مردم و مسافرین هشدار داد و گفت:مسافرین و مردم بومی که آشنایی با شنا ندارند وارد آب نشوند ودر محدوده سپیده رود سلفی یا عکس نگیرند تا نه برای خودشان و نه برای مردم منطقه رخ دهد.
❌❌❌ احدی بیان داشت: در سومین روز پیاپی به دنبال اجساد هستیم که در این جستجو ۳تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر ،  ۵تیم پشتیبانی جمعیت هلال احمر رشت، ۵ تیم از جمعیت هلال احمر رودبار با ۳قایق موتوری ، ۸دستگاه کمک دار امدادی،دو غواص از شهرستان رودبار، پشتیبانی نیروی دریایی منجیل دراین عملیات شرکت دارند و هنوز جستجو ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *