صدور ۷۲ پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحد‌های تولیدی استان تا پایان آبان امسال

از ابتدای امسال تا پایان آبان ۷۲ پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحد‌های تولیدی استان صادر و اعتبار ۲۴۳ پروانه نیز با دارا بودن شرایط قانونی تمدید شده است.

مهناز جعفریان، مدیر کل استاندارد گیلان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان ۷۲ پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحد‌های تولیدی استان صادر و اعتبار ۲۴۳ پروانه نیز با دارا بودن شرایط قانونی تمدید شده است.

او افزود: در همین مدت و در راستای نظارت بر اجرای استاندارد و اطمینان از استمرار کیفیت در محصولات تولیدی واحد‌های تحت پوشش ۱۴ پروانه تعلیق و ۶۴ پروانه نیز باطل و ۲۲ پروانه نیز با رفع نواقص موجود و ارتقای کیفیت مطابق با استاندارد‌های مربوط رفع تعلیق گردیده و مجددا اعتباردهی شدند.

مدیر کل استاندارد گیلان گفت: همشهریان و مصرف کنندگان عزیز ضمن حساسیت و توجه به دارا بودن نشان استاندارد محصولات، می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی شماره پروانه استاندارد درج شده بر روی کالا‌ها و فرآورده‌ها به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ از زمان اعتبار پروانه و مشخصات دیگر کالا اطلاع پیدا کنند.

جعفریان تصریح کرد: در صورت شکایت از کیفیت کالا‌های تولیدی دارای نشان استاندارد با شماره تلفن ۱۵۱۷ تماس گرفته و شکایت خود را ثبت کنند و شکایت واصله بررسی و نتیجه به نحو مقتضی به شاکی اعلام خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *