نشست شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رودبار با دکتر چگینی نماینده مردم شریف شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی در محل دفتر شهردار رودباربرگزار شد.

نشست شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رودبار با دکتر چگینی نماینده مردم شریف شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی در محل دفتر شهردار رودباربرگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر پیراندرخ ضمن عرض تبریک انتخاب دکتر چگینی به عنوان ریاست مجمع نمایندگان استان گیلان گفت:شهررودبار ورودی و پیشانی استان می باشد که با توجه به پتانسیل و ظرفیت بالا در بخش های مختلف نظیر گردشگری وبازار زیتون یکی از شهرهای های سرآمد در استان به لحاظ پتانسیل های بالقوه به شمار می رود.
شهردار رودبار به مشکلات اجرای پروژه آزادراه در محدوده شهر رودبار پرداخت و افزود: اجرای پروژه آزادراه و عدم دیدن رمپ ورود به داخل شهر توسط مجری آزادراه موجب نگرانی مردم شهر رودبار شده است.
وی تاکید کرد:عدم وجود رمپ ورود به داخل شهر معضل مهمی برای شهروندان ایجاد خواهد نمود و خواستار پیگیری آن توسط دکتر چگینی هستیم.
شهردار رودبار در ادامه افزود:خواستارتخصیص بودجه جهت اجرایی نمودن سه پروژه مهم با تعامل نماینده از جمله بام رودبار،گردشگری ساحلی رودخانه در ضلع غربی و شرقی و پیاده راه فرهنگی هستیم

مهندس علی تبرته فراهانی رئیس شورای شهر رودبار خواستار پیگیری تخصیص اعتبار برای قیر رایگان جهت آسفالت معابر ،نوسازی ناوگان حمل و نقل آتش نشانی شهرداری و همچنین تعیین تکلیف رمپ ورودی آزادراه به داخل شهر از نماینده شد
مهندس مجتبی امانی شورای شهررودبار پیگیری ساماندهی رودخانه سفیدرود برای بستر سازی گردشگری را از خواسته های به حق مردم شهر رودبار دانست و پیگیری آن از دستگاههای ذی ربط را خواستار شد
در ادامه دکتر چگینی برای همه اعضای شورا و شهردار خدمت صادقانه به مردم شهر را آرزو نمود و ابراز امیدواری کرد تا در سایه تلاش، تعامل و همدلی همچون گذشته در پیشبرد اهداف عمرانی، فرهنگی و خدماتی شهر بیش از پیش کوشا باشید.
دکتر چگینی به بحثهای مطرح شده در جلسه اشاره و خاطر نشان کرد:مباحث دسته بندی و به طور ویژه در دستور کار پیگیری قرار خواهد گرفت و مطمن باشید رمپ ورود آزادراه به داخل شهر حتما انجام خواهد گرفت و این موضوع را در اولین جلسه از وزیر راه و شهرسازی می خواهم تا کار عملیاتی آن شروع شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *