خبرنگاران یکی از ارکان های اساسی کشور هستند و یکی از اصلی ترین بازوهایی که در شهرستان می‌تواند به پیشرفت و توسعه شهرستان کمک کند رسانه ها و خبرنگاران هستند،اینکه واقعیت های جامعه را به درستی منتقل کنند،اینکه بتوانند در مسیرکمک و پیشرفت سایر قوا واقعیت های جامعه را بیان کنند و قطعا می‌تواند موثر و تاثیر گذار باشد.

اختصاصی آوای جنگل
کیوان اسدی گلورزی

خبرنگاران یکی از ارکان های اساسی کشور هستند و یکی از اصلی ترین بازوهایی که در شهرستان می‌تواند به پیشرفت و توسعه شهرستان کمک کند رسانه ها و خبرنگاران هستند،اینکه واقعیت های جامعه را به درستی منتقل کنند،اینکه بتوانند در مسیرکمک و پیشرفت سایر قوا واقعیت های جامعه را بیان کنند و قطعا می‌تواند موثر و تاثیر گذار باشد.
نماینده مردم شریف شهرستان رودبار افزود اعتقاد ما این است رو به جلو حرکت کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم و به گذشته هیچ نگاهی نخواهیم داشت،و نیز طی دوره این چهارسال که مردم به من اعتماد کردند باید خدمات رسانی و پیگیری های که بر عهده من‌
می باشد چه در سطح ملی و در صحن علنی مجلس و کمیسیون ها بتوانم موثر باشم.
دکتر مهرداد گودرزوند چگینی عنوان داشت برای اولین بار مساحت را در بودجه دخالت داده ایم و پایدار خواهد بودکه با استفاده از مساحت ما توانستیم بودجه مناسب نسبت به سال های قبل داشته باشیم،بودجه امسال ما از سه آیتم می باشد،غیر از بودجه های استانی و ملی چیزی حدود ۹۷ ملیارد تومان می باشد.
بنابراین ما توانستیم در این کار قدمی برداریم تا کارهای که می‌توانیم انجام دهیم را به درست ترین شکل ممکن انجام دهیم و در بحث پیگیری شهرستان همه تلاش من این است که بتوانم بیان مشکلات شهرستان را در سطح ملی داشته باشم.

وی در ادامه افزود یکی از مشکلات شهرستان ما جاده دفراز میباشد که دغدغه چندین چندسال ما بوده است،و از امروز پیمانکار شروع به کار کردند و طی شهریور ماه باید این پروژه به اتمام برسدکه به نزدیک ۴کیلومتر می باشد.
و در پروژه جاده ی سندس دوتا بخش در فاز اول آن صدمتردیواره در طول و پنج متر عرض که انجام شده است،ودر فاز دوم که ظرف هفته آتی که پیش روی ما می باشد تکلیف آن هم مشخص شود چرا که دو پیمانکار اون مشخص شده که باید برود در کارگروه فنی و باید دید پیمانکاری که صلاحیت دارد صلاحیت دارد یا خیر اگر صلاحیت دارد شروع به کار کند و ما امسال در بودجه ۱۴۰۱و امیدوار هستیم این پروژه شروع به فعالیت بکند و این جاده هم که به مدت سی سال است مشکلات بخش رحمت اباد و خورگام است و پل ارتباطی ما با سایر بخش ها می باشد به بهترین نحو انجام شود
دکتر مهرداد گودرزوند چگینی در مورد انتقاد برخی از ایجاد سرعت گیرها در جاده سندس به سمت بالا عنوان داشت در بحث سرعت گیر ها بر اساس گزارش های پلیس راهنمایی و رانندگی تصادفات به شدت کاهش پیدا کرده است.
دکتر چگینی در ادامه افزود در خصوص ۱۳ روستای که مشکل گازرسانی داشته اند امسال با نامه ای که شرکت نفت ارسال کرده باید عملیات اجرایی این روستا ها اجرا شود
و همچنین در مورد حریم گاز که ۲۲ کیلومتر بوده است بنابر صحبت هایی که با معاون وزیر نفت داشته ام قرار است یک ایستگاه در قزوین زده شود که بتواند فشار را کم کنند و باعث کاهش حریم بشود.

نماینده رودبار اظهار داشت در خصوص بازنگری طرح هادی روستاها همه روستا های ما بودجه مصوب برایشان تعیین و مشخص شده است که امسال هیچ روستایی نباشد که ده سال از عمر بازنگری طرح هادی روستا گذشته باشد و منتظر بودجه برای بازنگری بماند،که بایستی در خرداد تا تیرماه۱۴۰۲ همه ی آن ها از بودجه ۱۴۰۱ بهرمند بشوند.
دکتر چگینی همچنین اشاره داشت برای اولین بار در سامانه مجلس بحث زیتون در بودجه ۱۴۰۱ به کارگیری شده است و سی هزار میلیاردتومان برای گندم و جو و دانه های روغنی و زیتون برای بهسازی آن ها از محل فروش اموال دولت برایشان پول گذاشته ایم که در تبصره ۸ بند ( ط ) قانون بودجه ۱۴۰۱ مشخص شده است.
وی نیز در خصوص جاده لوشان به کلیشم افزود:
موافقت ۴کیلومتر آسفالت گرفته شده است و همچنین رانش آن هم جز پروژه می باشد
جاده توتکابن به بره سر که بخشی از آن بهسازی است در بودجه سال ۱۴۰۱ نیز می باشد.

همانطور که قبلا این قول را دادیم که از اسطلخکوه تاپشتکلا که طول مسیر آن هشت کیلومتر بوده است آسفالتش انجام شده است.و همینطور جاده های لاکه و دوگاهه که قرار بر این است که اداره راه طرح های آن را بنویسد که فاز اول آنجا هم در بودجه ۱۴۰۱ هم تخصیص یابد که حق بخش مرکزی ما می باشد.
جادی فیلده و جاده دوگاهه به کبته جز برنامه می باشد و تصمیم گیری خواهد شد .
دکتر چگینی در ادامه پاسخ به سوالات خبرنگاران شهرستان رودبار عنوان کرد در سد ‌دیورش ما دوبخش داریم که یک بخش خود سد می باشد که تقریبا۷۰٪ کار های فیزیکی انجام شده است و برای اینکه پیمانکار کار خود را متوقف نکند تمام تلاش ما این است که بودجه آن تامین شود و کار انجام بشود و بخش دوم آن ایستگاه پمپاژ است که نزدیک بر ۷۰۰ملیارتومان پول نیاز دارد که امسال هم ما پنجاه ملیارد تومن پول در نظر گرفته ایم که بتوانیم مناقصه امسال برای ایستگاه پمپاژ داشته باشیم تا ظرف سه سال آینده بتوانیم آب سد دیورش به خانه های مردم برسد و همچنین بنا بر تشخیص اظهارات کارشناسان اداره آب,آب سد دیورش آبی است که معدنی است و کیفیت بالا دارد و امیدواریم شهرهای توتکابن ،رستم آباد،رودبار،منجیل و لوشان و ۲۸ روستای دیگراز آب بهرمند شوند.

از شش ماه قبل به تمام شهرداری ها اعلام کرده ایم که هر شهرداری زمین در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار دهد هزینه ساخت زمین فوتسال را بنده فراهم خواهم کرد که در شهر لوشان این عمل صورت گرفت و دو شهر دیگر منجیل و رودبار با در نظر گرفتن بودجه ۱۴۰۱ به اتمام بهربرداری برسد و همچنین برای جیرنده که برای زمین ورزشی ۵۰۰ملیون تومان برای فنس کشی و بهسازی گذاشته ایم و دوسالن داریم که از زیر نظر وزارت نفت خارج کردیم که برای آموزش و پرورش می‌باشد.
سالن علی آباد که بحث بازی آن می باشد،و دیگری مربوط به کلیشم می‌باشد که به درخواست وزارت نفت بوده که بتوانیم باز سازی آن را هم انجام دهیم.
دکتر چگینی در مورد اسفالت جاده علی اباد اظهار داشت جاده علی آباد اسفالت شده است و بخشی از توسعه و بهسازی ان جزء برنامه ما خواهد بود.
همچنین رمپ منجیل در حال پیگیری است و یک رمپ دیگر که می‌تواند کمک کند به شهر منجیل با حضور شورای شهر منجیل و شهردار منجیل درحال پیگیری است و شورای ترافیک و فرماندار قول آن را داده بودند که این رمپ به زودی مشکلاتش حل شود و راه اندازی شود که مشکلات مردم رفع بشود.

درمانگاه شهرک تامین اجتماعی در بودجه ۱۴۰۱ برای منجیل ۱۸ ملیارد تومان و برای احداث درمانگاه ای در بخش رحمت اباد در واقع با همکاری مسئولانی که بودند در سازمان در دوره قبل مجوز ها راه گرفته ایم اما متاسفانه کوتاهی مدیریت درمانی استان که بازنشستگان هم اعتراض داشتند نامه ای ترتیب دادیم و هم به دادگستری وهم دادستان محترم هم فرستاده ایم درخواست ما این است که به عنوان ترک فعل با این موضوع برخورد انجام دهند.و قرار بر این نیست که یک درمانگاه را به امان خود راه کنند تمامی کلیات آنجا راه ها شده باشد و وسایل آن جا را دزدیده باشند که مدیرت درمان در خواب خوش به سر ببرد حق بازنشستگان و کسانی ک بازنشسته تامین اجتماعی هستند حقوق آن ها احیا بشود.
‼️چرارا تامین اجتماعی استان خصوصا مدیریت درمانی نسبت به این موضوع مخالفت میکند؟
چرا نمی‌خواهند به این شهرستان محروم رسیدگی لازم را انجام دهند؟
چرا درمانگاه ای که مصوب شده نیامده اند آغاز به کار بکنند دلیل آن چه بوده است؟
علاوه براینکه بودجه هم گذاشته اند من از مقام قضایی دادگستری محترم ودادستانی محترم درخواست دارم با قدرت به آن ورود پیدا بکنند و اجازه ندهند که یک مدیری بیاید نه سابقه ای دارد نه کار مدیریتی کرده است یکبار بیاید بگوید ما نیاز نداریم صنایع ما جواب نمیدهد‼️
و این موضوع را به سازمان مدیریت تامین اجتماعی کشور گفته ام هم به استان هم به فرماندار و امیدواریم به جواب برسیم.
موضوع دیگر این است ساختمان فرهنگی شهرک ایثارگران که نامه نگاری کرده ایم که آمدن بازدیدی انجام داده اند دومیلیارد آماده بحث ساخت آن است که این را باید پیگیری کنم از بودجه استان که بتوانیم در بودجه ۱۴۰۱ از استان بگیریم و همچنان مسؤلان فرهنگ‌و ارشاد این پیگیری را خواهند داشت و قطعا تلاش می‌کنیم این اتفاق صورت بگیرد.
و در بحث هلا احمر در بخش های مختلف پیگیری های لازم را انجام داده ایم و در بره سرهم ‌منتظر این بوده ایم یک ساختمان تشکیل شود در سال گذشته که متأسفانه صورت نگرفت امیدواریم که با کمک شورای شهر و شهردار صورت بگیرد که بتوانیم از خدمات هلال احمر هم به صورت اورژانس هم‌به صورت کمک ها و اتفاق هات خوبی صورت بگیرد.

تنها پلی ک ما را به زنجان وصل می‌کند پل علی آباد می باشد ک منتظر آن هستیم بودجه ای داده بشود پلی در کنار او زده بشود که در مشکل رفت و برگشت حل شود هرچند به اندازه کافی پول برای بهسازی پل ها در بودجه ۱۴۰۱ گذاشته شده است و منتظر موافقت نامه ها می باشیم.

بحث روشنایی جاده کلشتر از ادراه برق خواستاریم که پیگیری لازم را به مطالبات مردم داشته باشند.
معدن سنگرود کارش تمام شده است.
که در مرحله نهایی قرار گرفته است و پیمانکار باید شروع به کار کند .
دکتر چگینی در پایان عنوان داشت دوستان نگران زیاد صحبت کردن من در مجلس ‌نباشند زیاد صحبت کردن من برای حل مشکلات شهرستان بوده است تا مشکلات بیان نشود قطعا بودجه تعلق نمی‌گیرد و همان روند گذشته خواهد بود من به مردمان خود قول داده ام که در صحن علنی مجلس ساکت نمانم،و من فعال خواهم بود و این حق مردم می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *