دکترحسن پور رئیس بسیج اصناف کشور : هماهنگی بین مسئولین بازار شهرستان رودبار وجود دارد/بسیج اصناف، محور همدلی در بین متولیان بازار شهرستان رودبار است

دکترحسن پور رئیس بسیج اصناف کشور :

هماهنگی بین مسئولین بازار شهرستان رودبار وجود دارد/بسیج اصناف، محور همدلی در بین متولیان بازار شهرستان رودبار است

دکتر حسن پور رئیس بسیج اصناف کشور ضمن گرامیداشت ۲۶ مرداد، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز بـه میهن اسلامی، تصریح کرد: در سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، به استان گیلان و شهرستان رودبار سفر داشتیم که با حضور فرماندار و‌امام‌ جمعه شهرستان از آزادگان غرور آفرین شاغل در شهرستان رودبار تجلیل به عمل آمد‌. دکتر حسن پور در جلسه کمیسیون نظارت و تنظیم بازار که با کمیته اقدام مشترک همزمان در فرمانداری شهرستان رودبار برگزار گردید، ابراز کرد:
هماهنگی لازم‌بین مسئولین بازار شهرستان رودبار وجود دارد و در تنظیم بازار توانستند با حضور موفق خود بازار را کنترل کنند و در راستای تنظیم بازار، بسیج در خدمت دولت محترم می باشد.

همکاری که بین سازمان های صمت، جهادکشاورزی و فرماندارهای محترم در داخل استان و خصوصا شهرستان رودبار اتفاق افتاد ، بسیار حائز اهمیت است و ما خواستاریم این همکاری ادامه یابد.

دکتر حسن پور رئیس بسیج اصناف کشور در ادامه با عنوان اینکه در بحث آرد شهرستان مشکل خاصی وجود ندارد، افزود: در مورد سهیمه آرد خصوصا در ایام تعطیلات و مسافرت ها بایستی سهیمه آرد بیشتری به استان‌ اختصاص داده شود تا باعث نشود سهیمه مردمان بومی مناطق کم‌ شود.
وی با ابراز اینکه در سال تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرین مخصوصا شهرستان رودبار باید عرصه ای برای صادرات داشته باشیم، اذعان کرد: در همین راستا کارگروهی در سازمان صمت تشکیل شده و با رعایت همه شرایط و ظوابط کار در دست بررسی است.

دکتر حسن پور با تشکر از رئیس بسیج اصناف شهرستان رودبار، نقش همکاری فرمانداری محترم شهرستان رودبار و مدیریت جناب عبدی را در تنظیم بازار شهرستان رودبار که کار مهم و ارزنده ای است، بسیار موفقیت آمیز خوانده و خاطر نشان کرد: از امام جمعه محترم شهرستان رودبار تقدیر داریم که خودشان فردی اقتصاد دان هستند.

رئیس محترم بسیج اصناف کشور در خاتمه گفت:
مقوله تجلیل از کاسبان امین را با مشارکت همه ی مردم انجام خواهیم داد. در هر شهرستان بایستی کاسبان امین را شناسایی و از آنها تجلیل کنیم.

✅ بسیج رسانه شهرستان رودبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *