حجت‌الاسلام ملکی،نماینده محترم ولی فقیه ناحیه رودبار: دشمن با مسموم کردن دانش آموزان می خواهد مقاومت ما را بشکند و بچه ها دوباره مثل دوران کرونا روی به فضای ولنگار مجازی بیاورند

✅ حجت‌الاسلام ملکی،نماینده محترم ولی فقیه ناحیه رودبار با سخنرانی در جشن میلاد امام عصر(عج)  شهرمنجیل ضمن تبریک نیمه شعبان با عنوان اینکه تمام تلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی از  اول تاکنون رسیدن به یک مقصود وهدف والا بوده و آن ایجاد تمدن نوین اسلامی است،افزود:  زمینه ساز این مهم، تشکیل دولت امام عصر(عج)می باشد.

✅ حجت الاسلام ملکی تاکید کرد: تمام تلاش دشمن از ابتدا این بوده است که انقلاب اسلامی به این هدف والا دست پیدا نکند. چون به خوبی فهمیده اگر این امر محقق شود زمینه ساز ظهور خواهد بود.

✅ موضوعی که برای ایجاد تمدن نوین اسلامی حائزاهمیت است، استفاده ازظرفیت های موجود وتلاش برای بروز کردن آن واینکه به وضع موجود قانع نبودن است. وقتی که می بینیم دشمن در هر برهه ای از زمان  تغییر تاکتیک می دهد؛ ما نیز بایستی متناسب با آن تغییر راهبرد دهیم.

✅ دشمن اکنون روی به جنگی آورده که نشانه رذالت وپستی او است.

✅ با مسموم کردن دانش آموزان می خواهد مقاومت ما را بشکند و بچه ها دوباره مثل دوران کرونا روی به فضای ولنگار مجازی بیاورند واین هوشیاری والدین را می طلبد.

✅ حقیقتا بیش از دوسال است که فرزندان ما مسموم فضای ولنگار مجازی هستند و این وظیفه مسئولان را دو چندان می کند.

✅ امروز دشمن تلاش می کند که جوانان را از روحانیت دور کند، مطمئنا جدایی مردم بویژه جوانان از روحانیت بمعنای جدای دین از سیاست خواهد بود.

✅ در روایت داریم که مردم باید در عمل منتظر ظهور حضرت حجت(عج)باشند نه درحرف و شعار. با حرف نمی‌شود گفت ما منتظر ظهور هستیم.

✅ مساله بعدی این است که می فرماید: امام زمان(عج) وقتی می آید که دنیا پر از ظلم باشد. و این به معنی این نیست که دیگر امر به معروف و نهی از منکر تعطیل شود و کسی کاری به منکرات جامعه نداشته باشد.

✅ همچنین بمعنای این نیست که در مقابل ظلم سکوت کنیم و مطالبه گری نکنیم مطالبه گری ما بمعنای این است که انقلاب تدوام داشته باشد.

✅ اینکه مسئولی درحق مردم کم کاری کند وخدمت به مردم را منت بداند ونه نعمت این ظلم است درحق مردم.

✅ اینکه مسئولی در نظارت برکار مدیران کم کاری کند این ظلم است درحق مردم.

✅ اینکه مسئولی مهره های خود را برای مدیریت  ادارات بچیند تا درآینده مسئولیت خود را داشته باشد این ظلم است درحق مردم.

✅ اینکه اداره ای بیش ازچند ماه بدون مدیر باشد ومتولیان امر اقدامی نکنند این ظلم است درحق مردم.

✅ اینکه متولیان امور فرهنگی هیچگونه دغدغه ای نداشته باشند وجوانان را از خود دور کنند وبجای جاذبه دافعه داشته باشند وفقط شعار بدهند این ظلم است درحق مردم.

✅ واینکه مسئولی رسیدگی وپیگیری امورات فرهنگی نهادی انقلابی وفرهنگی را دخالت بداند ونه حمایت این ظلم است درحق مردم.

اللهم واقم به الحق وادحض به الباطل وادل به اولیائک واذلل به اعدائک.
اللهم عجل لولیک الفرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *