اختصاص ۸ میلیار تومان بودجه برای آسفالت معابر روستاهای بخش خورگام

 

 

🔹به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رودبار: طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار در بین اهالی روستای سیبن بخش خورگام اشاره به بودجه اختصاص یافته به روستای بخش کرد و گفت: در بودجه سال گذشته مبلغ ۸ میلیار تومان برای آسفالت معابر روستاهای بخش خورگام اختصاص یافت و در سال جاری این روند ادامه خواهد یافت.

 

🔹وی افزود: عمده مشکلاتی که از گذشته در شهرستان رودبار وجود دارد، در حوزه “راههای دسترسی و آب شرب” است.

 

🔹عموپور تصریح کرد: اکثریت بودجه سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۱ برای رفع مشکلات “راههای دسترسی و آب شرب شهرستان” اختصاص داده شد. امروز شما شاهد آن هستید که از ۲ سال گذشته تا امروز در دولت مردمی ایران قوی حضرت آیت الله رئیسی در سطح شهرستان رودبار به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده و در این راه بسیج سازندگی استان و شهرستان دولت را همراهی کرده که به نوبه ی خود از همه عزیزان بسیجی تقدیر و تشکر مینمایم.

🔹فرماندار شهرستان رودبار در ادامه اشاره به افزایش بودجه شهرستان کرد و افزود: با تدابیر و تلاش دولت سیزدهم، “موضوع مساحت” هم برای افزایش بودجه شهرستان رودبار لحاظ شد و در این خصوص شاهد افزایش بودجه شهرستان در ۲ سال گذشته بودیم.

 

🔹وی یاد آور شد: در سال جاری ۱۲۰ میلیارد تومان بودجه به شهرستان اختصاص یافت که از این مبلغ ۶۳ درصد برای رفع مشکلات راههای دسترسی و آب شرب شهرستان اختصاص داده شد.

 

🔹عموپور در ادامه صحبت های خود اذعان کرد: در دولت مردمی ایران قوی حصرت آیت الله دکتر رئیسی “وعده دروغ نخواهیم داد”، و باید تا حد توان برای مشکلات مردم تلاش کنیم .

 

🔹وی با بیان اینکه عملکرد دولت مردمی را رسانه ها باید انعکاس دهند افزود: اقدامات صورت گرفته جهادی دولت مردمی را اصحاب رسانه پرتلاش شهرستان به صورت مطلوب انعکاس دهند، دولت سیزدهم “شعار نمی‌دهد عمل میکند”.

 

🔹عموپور اشاره به تمجید مقام معظم رهبری از دولت سیزدهم در دیدار با هیات دولت در سال جاری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب از همه دولت ها حمایت کردند ولی در دیدار با اعضای هیئت دولت، از دولت سیزدهم هم حمایت و هم تمجید کردند که این مهم، کار دولتمردان را بسیار سخت میکند چرا که باید با قدرت و توان بیشتر این مسیر را ادامه دهند.

 

🔹وی نگاه دولت سیزدهم را نگاه ویژه به محرومان دانست و افزود: نگاه دولت سیزدهم به رفع مشکلات محرومان و مناطق محروم کشور است و در این راستا استاندار گیلان برای رفع مشکلات شهرستان رودبار ۲۴ بار سفر رسمی و دیدار داشته و برای رفع معضلات دستورات لازم را به مدیران استانی ابلاغ کرده اند.

 

🔹عموپور با بیان اینکه فاصله بین دولت و مردم وجود ندارد اذعان کرد: فاصله بین دولتمردان در این دولت و مردم وجود ندارد، شعار دولت سیزدهم، مردمی بودن است.با حضور میدانی و کار جهادی باید رضایت حداکثری مردم را بدست آورد.

 

🔹فرماندار شهرستان رودبار اشاره به امید آفرینی رسانه ها در جامعه کرد و گفت: رسانه ها امید آفرینی کنند و کارهای انجام گرفته در شهرستان را برای مردم تبیین کنند و در این خصوص باید همه مدیران شهرستان اخبار حوزه ی کاری خود را از طریق رسانه ها به مردم شریف شهرستان اطلاع رسانی کنند.

 

🔹عموپور تاکید کرد: امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران مهم است و شما مردم شریف شهرستان با حضور حداکثری خود در انتخابات سال جاری مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به این امر مهم کمک خواهید کرد تا باعث افتخار ایران عزیز اسلامی شوید.

 

🔹وی گفت:دولت سیزدهم وارث خرابی دولت های گذشته است، موضوع پروژه‌ ملی آزادراه رشت-قزوین را شخص استاندار گیلان پیگیر هستند و انشاءالله در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

 

🔹عموپور یاد آور شد: مدیران ادارات شهرستان انقلابی عمل میکنند و مشکلات مردم را با بازدیدهای میدانی از نزدیک لمس و امید و نشاط را در دل مردم ایجاد میکنند.

 

🔹فرماندار شهرستان رودبار تصریح کرد: مردم در اجرای پروژه ها به مسئولان کمک میکنند، در این دولت، محوریت ، مشکلات مردم است و برای آنها وقت خواهیم گذاشت.

 

🔹وی افزود: مشکلات بخش خورگام با پیگیری های بخشدار به صورت گام به گام مرتفع خواهد شد، مردم منطقه مردم صادق و شریفی هستند.

 

🔹در آستانه هفته مبارک بسیج میزخدمت بسیج ادارات شهرستان رودبار در روستای سیبن برگزار شد و در این میزخدمت امام جمعه و فرمانده سپاه شهرستان، معاون هماهنگی امور عمرانی و معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رودبار و جمعی از مسئولان طهمورث عموپور مقام عالی دولت سیزدهم در شهرستان رودبار را همراهی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *