به گزارش خبرگزاری بسیج سپاه ناحیه رودبار؛ گزیده‌ای از سخنرانی حجت‌الاسلام ملکی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودبار در مراسم راهپیمایی مردم شهر منجیل که در دفاع از مردم مظلوم فلسطین برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری بسیج سپاه ناحیه رودبار؛

 

گزیده‌ای از سخنرانی حجت‌الاسلام ملکی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودبار در مراسم راهپیمایی مردم شهر منجیل که در دفاع از مردم مظلوم فلسطین روز شنبه ۱۴۰۲/۸/۲۷ برگزار گردید.

 

🔸امروز جهان شاهد جنایات نسل کشی رژیم غاصب صهیونسیتی از نوع کودک کشی در فلسطین است.

 

🔸همانطور که خداوند در قرآن کریم آیه ۶۸سوره طه خطاب به حضرت موسی علیه السلام فرمود:قلنا لاتخف انک انت الاعلی، گفتیم نترس، بی تردید تو برتری

ما خطاب به ملت مقاوم فلسطین عرض میکنیم که قطعا برتری از آن شماست. این وعده ی خداست که پیروزی و برتری از آن مجاهدان در راه خداست.

 

🔸اگر می بینم که رژیم غاصب صهیونسیتی آب و برق بیمارستان های غزه را قطع کرده و آنها را بطور وحشیانه بمباران می کند نشان از عجز و ناتوانی آنهاست چون توان مقابله با گروه های مقاومت را ندارند و نتانیاهو فقط برای اینکه موقعیت سیاسی خود را حفظ کنید جنگ را بطور وحشیانه ادامه می دهد.

 

🔸نتیجه این جنایاتی که رژیم کودک کش اسرائیل انجام می دهد می تواند دو چیز باشد:اولا عامل این طوفان الاقصی که حزب الله راه انداخته خود صهیونیست ها هستند،خودشان این بلا را سر خودشان آورده‌اند و دوم اینکه یک ملت درمقابل چنین دشمنی(مثل رژیم صهیونسیتی )غیر از واکنش غیورانه و شجاعانه آیا راه دیگری هم دارد؟

 

🔸واقعا ظلم آشکار صهیونسیت ها در کنار سکوت بی شرمانه توأم با بی غیرتی و ذلیلانه اعراب و اعلام موضع علیه مردم مظلوم فلسطین مثل حکام بحرین ،مردم مسلمان را بستوه آورده است.

 

🔸جنگ در غزه فقط جنگ موشک و بمب نیست

بلکه جنگ رسانه ها و جنگ روایت ها و تحت تاثیر قراردادن افکار عمومی هم هست.

 

🔸غزه هم اکنون میدان تقابل روایت هاست میدانی که سیاست های دوگانه ی دنیای غرب را بار دیگر برای همه اشکارکرد.

 

بخشی از این روایت ها را عرض میکنم که هیچ وقت گفته نمی شود:

 

آواره شدن ۱۲۵۰۰۰نفر صهیونسیتی

عمل نکردن کابینه دولت جعلی نتانیاهو به وعده های خودبرای پرداخت هزینه اقامت نیروهای خود در هتل ها

اینکه از جمعیت ۹میلیونی رژیم صهیونسیتی ۸۵درصدآنها خارجی هستند.

مهاجرت معکوس ،یعنی مهاجرت صهیونسیتی ها از سرزمین های اشغالی به کشورهای دیگر

شدت گرفتن اعتراضات مردم اسرائیل علیه سیاست های جنگ طلبانه نتانیاهو

اسرائیل با وجود۲۲۰۰ تانک و ۶۰۰ هواپیمای جنگی و با ۳۵۰۰۰۰سرباز از شروع جنگ علیه مردم مظلوم فلسطین (۱۵مهرماه) تا امروز ۱۱۰۰۰فلسطینی را به شهادت رسانده که ۵۰۰۰ نفر آنها کودک هستند و این درحالی است که رزمندگان مقاومت بدون تانک هواپیماهای جنگی تاکنون توانسته اند ۳۵۰۰۰ سرباز جلاد صهیونیستی را به درک بفرستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *