هدیه بنیاد ۱۵ خرداد ستاد فرمان امام(ره) به خانواده سه قلوی لوشانی    

الهام هاشمی

خانواده محترم افشاریان از شهر لوشان با فرزندان سه قلو به نام های روشنا، رایان و رادوین میزبان مسئول کشوری

 

به گزارش هفته نامه آوای جنگل ؛ظهر امروز یک شنبه ۲۰ اسفند ماه با حضور  حجت الاسلام صاحبی مسئول جمعیت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی  فرمان امام(ره) کشور اقلام حمایتی در قالب پویش لبخند مادری به خانواده دارای فرزند سه قلو تازه متولد شده اهدا گردید.

 

مسئول جمعیت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی  فرمان امام(ره) کشور در گفتگو با ما گفت:

 

در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های کلان نظام در زمینه حمایت از خانواده و جمعیت ، بنیاد ۱۵ خرداد ستاد به منظور حمایت از خانواده دارای فرزند سوم و به بالاتر متولدین زیر ۶ ماه یک بسته و همچنین خانواده های دارای فرزند (سه قلو) متولدین زیر ۶ ماه سه بسته لبخند مادری شامل ۴۰ قلم ملزومات قابل استفاده برای نوزاد ،هدیه نقدی به مادر این نوزادان و به ازای هر نوزاد ۲۴ بسته پوشک جمعا ۷۲ بسته پوشک اهدا می کند.هزینه ریالی هدایا بالغ بر ششصد میلیون ریال می باشد.

 

وی افزود ؛با توجه ثبت نام خانواده گرامی آقای افشاریان در سامانه iranejavan.1542.ir این اقلام از جانب بنیاد ۱۵ خرداد ظهر امروز  به این خانواده گرامی که صاحب فرزندان سه قلو (دو دختر و یک پسر)شده اند اهدا گردید.

 

لازم بذکر است که از ابتدای سال تا کنون به ۶ خانواده دارای فرزندان سه قلو در گیلان از طرف بنیاد ۱۵ خرداد ستاد فرمان امام(ره) اقلام حمایتی اهدا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *