احدی رئیس هلال احمر شهرستان رودبار هلال احمر یک نهاد داوطلب محور است

پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر شهرستان رودبار با حضور اعضا ،داوطلبان ،جمعی از مسئولین ،اقشار مختلف مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سینما زیتون رودبار برگزارشد.

مهدی احدی رئیس هلال احمر شهرستان رودبار بابیان اینکه جمعیت هلال احمر یک نهاد داوطلب محور است افزود: داوطلبان در تصمیم گیری و عملکردجمعیت نقش اساسی دارند.

رئیس هلال احمر شهرستان رودبار مجامع هلال احمر را بستری مهم و فرصتی برای ایفای نقش تصمیم ساز اعضاء و داوطلبان در جمعیت هلال احمر دانست واضافه کرد:با توجه به اینکه انتخابات از اصول مهم جمعیت هلال احمر است جایگاهی مهم وتاثیر گذار در روند فعالیت ها و تصمیم گیری ها ی این جمعیت دارد.
وی به اهداف متعالی انساندوستانه هلال احمراعم از کوشش در جهت برقراری دوستی ، تفاهم متقابل ، صلح پایدار میان ملتها ،حمایت از زندگی ،سلامت انسانی بدون در نظر گرفتن هیچ گونه تبعیض میان آنها،اشاره داشت و برقراری، صلح و آرامش، انسانیت ،بی غرضی وبی طرفی رادر چهارچوب این اصول عنوان کرد و همچنین جوانان، داوطلبان،امدادگران را ستون اصلی هلال احمر، برای نیل به این اهداف برشمرد.
احدی هدف از برگزاری انتخابات مجامع هلال احمر را مشارکت اعضاءفعال برای تعیین ۴ نفر شورای اجرایی و یک نفر به عنوان بازرس برای چهار سال آینده عنوان کرد با تاکید براینکه اعضاء فعال فرصت پیدا می کنند در ارکان تصمیم گیری کلان جمعیت مشارکت نموده و به عنوان بازوی توانمند هلال احمر در راستای تحقق اهداف انسان دوستانه جمعیت حضور فعالتر داشته ،نقش مهمتر ایفا نمایندونظارت برعملکرد حوزه های جمعیت از وظایف دیگر شورای اجرایی میباشد .
احدی استقبال اعضاء را با توجه به شرایط خاص جغرافیایی شهرستان، پراکنده بودن اعضاء داوطلب،شیوع ویروس کرونا ،فصل کشاورزی نسبت به شهرستان های استان گیلان خوب ارزیابی کرد.

گفتنی است نتیجه نهایی ا این انتخابات پس از تائید هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجامع هلال احمر کشور از طریق رسانه های شهرستان به استحضار عموم خواهد رسید

گزارش :فرشته بریدک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *