نشست فعالین بخش گردشگری و هنرمندان صنایع دستی شهرستان رودبار

نشست فعالان بخش گردشگری و صنایع‌دستی با حضور  حلاج‌پور مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان، امام جمعه رودبار ، چگینی نماینده، ضیایی فرماندار،عزیزپور رئیس میراث فرهنگی،حیدری رئیس اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی، سرهنگ حاجی‌پور رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان رودبار و جمعی از فعالین این حوزه برگزار شد.
مسعود حلاج‌پور با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان رودبار در حوزه‌های تاریخی، گردشگری و صنایع دستی گفت: معنقدم افتخار مردم شمال فرهنگشان است و شهرستان رودبار علاوه بر پیشینه فرهنگی و تاریخی پتانسیل بسیار خوبی در زمینه‌های گوناگون خصوصا گردشگری دارد و توسعه آن در گرو همکاری دستگاه‌های اجرایی است.
او با تاکید بر توسعه گردشگری در شهرستان رودبار افزود: یکی از آسیب‌های گردشگری در استان گیلان فعالیت‌ تور های غیرمجاز است که در ماه گذشته باعث خسارات جانی و‌مالی بسیاری شده است اما نظارت‌های خوبی در حال انجام است و به شدت با گروه‌های گردشگری غیرمجاز برخورد می‌شود.
گفتنی‌ست در پایان نشست فعالان بخش گردشگری و هنرمندان صنایع دستی شهرستان رودبار به نمایندگی از فعالان گردشگری که جهت دوخت ۲۵ هزار ماسک در ایام کرونایی با گروه حامیان سلامت شهر رستم آباد همکاری داشتند؛ از جمعی هنرمندان تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *