پیام تسلیت سرهنگ عیسی روشن‌قلب، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رودبار بمناسبت دومین سالگرد شهید سپهد حاج قاسم سلیمانی.

✍️فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در پیامی دومین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به ملت ایران و مردم شهیدپرور شهرستان رودبار تسلیت گفت.

📃”در متن پیام آمده است”؛

◾️امروز، دومین سالگرد شهادت بزرگمردی است که تمام لحظات عمر گرانبهای خویش را در راه اعتلای اسلام وحق و دفاع از مظلوم سپری نمود. مجاهدی خستگی ناپذیر، رزمنده ای شجاع، فرماندهی با تدبیر و سربازی وفادار به ولایت که شنیدن نامش لرزه بر اندام تروریست های آمریکایی، صهیونیست های کودک کش و تکفیری های خون خوار می انداخت.‏

▪️سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی، پس از عمری مجاهدت، سرانجام به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت در راه خدا رسید. او که سراسر زندگانی اش مملو‏ از روشنگری و هدایت بود با شهادتش نیز نور هدایت و بصیرت به قلب های ما انداخت تا دشمنان سفاک این ملت را بیش از پیش بشناسیم و از خوی‏ وحشیانه آنها آگاه شویم.
◾️سردار سلیمانی به یقین یکی از طلایه‌داران عصاره ناب مدرسه انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است. رهبر معظم انقلاب در پیام خود به مسبت شهادت سردار عزیزمان، او را از تربیت شدگان اسلام و شاگرد مکتب امام خمینی (ره)، در مسیر پویش آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی معرفی کرد و این مکتب را می‌توان در لابه‌لای سیره، کلام، منش و زندگی این شهید بزرگوار به روشنی مشاهده کرد.

◾️بدینوسیله دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و یاران وفادارشان را خدمت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)، ملت بزرگ ایران، مردم شهید پرور شهرستان رودبار و تمام ملت های آزاده جهان تسلیت عرض می نمایم.‏

✍️فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رودبار، سرهنگ دکتر عیسی روشن‌قلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *